En väldigt bra dag!

Hjärta!
Idag har varit en väldigt bra dag!

Min mamma och min syster har äntligen blivit sams! De har inte pratat med varandra på ca 2 år.. Sjukt! Jättejobbigt har dte varit! Sååå skönt nu när dte är över! Speciellt eftersom min syster har cancer, hon behöver verkligen mamma! Å min mamma är den bästa! =) =) Jag fattar inte varför de blev ovänner från början ens? Ingan av dem har juh mått bra! Ingen annan heller, eller jag kan tänka mig en som varit rätt nöjd... Men den personen kan dra åt h---e! För nu idag har mammsen och systeryster haft gråt- och kramkalas! Jag hoppas min syster blir frisk snart! Hon är en riktig fighter så jag vet att hon kommer att klara det! Nästa vecka ska jag och mamma åka och hälsa på henne när hon fått komma hem ifrån sjukhuset åsså ska vi hjälpa henne att rensa hennes rabatter! =) =)

Åh, vad skönt det känns!
En lättnad har tagit över den delen av mitt hjärta som var så orolig förut!

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0