Nu kör vi!

Drilltjej!


Okej, idag är det dags!

Nu sitter jag här framför min dator men när jag skrivit klart detta så ska jag bege mig bums till vardagsrummet, mina SM-videor och min drillstav åsså ska jag göra klart några drillprogram! Vecka 37 kör drillen igång och så måste jag ha program att lära mina brudar! En utav grupperna (den äldsta) ska göra 3 (!!!) program denna termin.. Hur har jag tänkt att de ska hinna med det?! Det vette fan!! Såhär har jag i alla fall lagt upp det, de program som är viktigast prioriterar vi såklart först!

Prioritering 1:
"Ljusdals world cup-programmen"! (Om vi nu ska vara med där.. Måste ringa till Olle och fråga...)
De 3 äldsta grupperna gör ett program tillsammans och de 2 yngsta grupperna gör ett program tillsammans (de ska använda lysstavar!! Råballt!!)

Prioritering 2:
"Julprogrammen" (för alla utom äldsta gruppen)
Alla grupper ska ha ett eget julprogram som de kan visa upp på Julshowen!
Det känns skitsjukt att lyssna på bjällerklang, Rudolf med röda mulen och jag såg mamma kyssa tomten.. Men men...

Äldsta gruppens andra prioritering är deras tävlingsprogram.. (Mina tjejer ska vara med i RM i mars!! =) =)

Och prioritering 3 för de äldsta tjejerna är deras "julprogram", en stoldans (ingen julmusik här inte.. *tack för det!!*)



Okej! Har ni orkat att läsa ända hit är ni duktiga!! =) =)

Ikväll ska jag gå på yoga! *hahaha* Får väl se hur det går.. Ska försöka få med min min mamma eftersoma Sara (som jag brukar träna med) jobbade ikväll! Men imorgon blir det aerobic för oss! Skoj som bara den ska det bli!!
Min kropp kommer antagligen få värsta chocken! jag har juh lixom inte varit sådär jätteduktig åp att träna den sista tiden... *hurmn* Men nu jävlar ska fettet få gunga!! *haha*

Okej.. Nu ska jag bege mig till julsångerna och drillens värld! =)

Kommentarer
Postat av: Sara Juhlén

Japp imorrn kör vi så det ryker Madde! :)

2006-08-23 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0