Bad med brudar!

Mirre, jag och Elin!

Mirre, jag och Elin i grannarnas pool! =) =)

Idag har varit en så rolig dag! =)
Började med att jag klev upp kl 7 och gick en jättehärlig morgonpromenad.. Sen jobbade jag ifrån 9 till klockan 3. Och medans jag jobbade ringde Mirre (min drillflicka) till mig och sa att hon och Elin (en till av mina drillflickor) ville träna! De ska nämligen vara med i Drill-RM (riksmästerskapen inför SM) i Linköping nästa år och vi håller på att korreografera ett duettprogram tillsammans (jag, Mirre och Elin).. I alla fall så bestämde vi att jag skulle ringa när jag slutat..

När jag slutat åkte jag hem och brände en skiva som vi skulle träna till sen åkte jag och hämtade Mirres storasyster Mathilda som ville ha skjuts in till ljusdal och sen hämtade jag Mirre och Elin hemma hos Elin åsså åkte vi hem till mammsen och pappsen och var där och drillade.. Det var VÄLDIGT varmt så vi drillade i bikini alla tre och efter ett tag så ville Elin att vi skulle sätta på vattenspridaren så de kunde springa igenom den och svalka sig.. men jag och Mirre hade en annan idé.. GRANNARNAS POOL!!! =) Jag trippade in hos familjen Pege och frågade Vincent och Victor (bröderna Pege) om vi fick ta ett dopp, och det fick vi självklart! Det var sååå skönt, 22,5 grader läste Vincent av mötaren att dte var i vattnet! Han hade nyss badat men tog ett dopp med oss ändå! =)

Sen lagade pappa tjockpannkaka med bacon i åt oss och jag trotsade min diet och åt 2 stora bitar! Jättegott! =) Sen så drillade vi lite sen ville brudarna ta ett till dopp så de fick väl dte så... =) Sen vart det ännu mer drill och vid halv 8 skjutsade jag hem dem! Fast de ville stanna och sova över men vi får ta det en annan dag istället! Elin hade juh bara med sig bikinin och ett par shorts.. =)

Det bästa med dagen var ändå när Mirre för första gången klarade av en ONE TURN!! Det betyder att du kastar upp staven rätt upp i luften, gör en piruett (alltså snurrar ett varv) och sedan fånga staven igen.. Duktig tjej!! =)

Hääärliga brudar är vad Miranda och Elin är!! =) =)


Mirre och Elin igen!

Mirre och Elin visar simfötterna! Men Vincent hade bara ett par framme
så de fick nöja sig med en varsin... =)

Mirre och Elin!

Badbrudarna nummer 1!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0