Ge mig romantik!

Love

Oj vad mitt liv känns meningslöst just nu! Observera att det är just nu! Tidigare idag var allt finfint och imorgon kommer allt vara bra men just nu så är läppen lite hängig... Men då kan man juh alltid tänka på att om 2 dagar så är jag i Norrköping tillsammans med Kattis!! *weeee* Saknar henne så och det ska bli så KUL att hälsa på! =) =) Sen på måndag är det Liseberg som hägrar! YES! Å dte skulle bli jättevarmt enligt tidningen, hoppas hoppas hoppas!! =) Nu mår man redan mycket bättre när man tänkt på det! Jag har bara så sjukt tråkigt just nu! Jag vill inte sitta och kolla på TV, har ingen ro för det.. Inte vill jag sitta vid datorn heller å inte vill jag gå ut å gå heller, dte är så tråkigt att gå ensam... Å André jobbar så han kan inte underhålla mig heller.. *suck* Å ingen är inne på msn... Å Kattis svarar inte i telefon.. Vad ska jag göra?! Ja, det tar väl i alla fall en 5 minuter till att skriva klart bloggen i alla fall...

Men om ett år så tror jag faktiskt att allt kommer vara bra, eller i alla fall helt okej! För om ett år till hösten ska jag börja plugga har jag planerat.. Åsså om ett år har min "ettårsplan" gått ut så då vet jag hur jag vill ha det! Jag har gett mig själv ett år att fundera ut en del saker hur jag ska ha det eller inte ha det! Så om ett år då ska jag ha bestämt mig! Det ska bli skönt! För även om dte inte blir som jag vill så kommer jag släppa det! =)

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I won't let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul
Your beautiful soul, yeah

Just nu lever jag på romantiken jag får utav Jesse McCartney... *haha*

http://www.youtube.com/watch?v=0F7_hFgNxWo&search=Jesse%20McCartney%20beautiful%20soul

http://www.youtube.com/watch?v=eVrVbhWxNSY&search=Jesse%20McCartney%20Because%20you%20live

http://www.youtube.com/watch?v=oXRq0_8vReg&search=Jesse%20McCartney%20She%27s%20no%20you

Förlåt men jag ÄLSKAR småbarnspop!! Speciellt med söta små pojkar.. *haha* ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0