Tisdag, onsdag och torsdag!

Pose!

Den här bilden är ifrån i onsdags när Mirre och Elin var hos mig (igen) och drillade! =) Mirre och Elin ringde mig på morgonen och ville drilla.. Så då åkte jag och hämtade girlsen! Fick en blombukett utav dem som de plockat medans de väntade på mig! *sötisar*
Sen vart det drill drill drill hemma i mammas och pappas trädgård, plus lite spring genom vattenspridaren när de vart för varma.. Jag avstod, min hals gjorde lite ont så jag ville inte riskera att bli sjuk.. Vi kom lite längre på deras RM-program så det var bra! =)
Kvällen bestod utav jobbade! JOhan på mitt jobb har semester nu i 2 veckor så då ska jag jobba nästan varenda dag i 2 veckor.. men det går bra! Jag får juh en massa pengar för det! =)

Igår jobbade jag 9-15 men då hade jag städpatrullen med mig!! =) =) Mirre ringde nämligen på kvällen på tisdagen och frågade om hon fick jobba med mig eftersom hennes mamma jobbade och hon inte ville vara ensam (förståenligt). Klart hon fick det!! Och på morgonen på onsdagen ringde Elin och frågade om hon också fick jobb och dte fick hon också! Så vi 3 brudar racade ner till macken och jobbade en massa! Först städade vi hela godishyllan, tog bort hyllorna längst ner och dammsög till och med!! =) =) Sen åkte vi och pantade miljontals burkar och flaskor (det kändes som om det var miljontals i alla fall).. Banken fick också ett besök av oss, vi hade nämligen slut på enkronor på macken så då fick vi i uppdrag att fixa det!!
När vi slutat åkte vi och shoppade lite mat och sen åkte vi till Borr och badade! När vi kom till den pyttelilla stranden såg vi att det var 2 till där.. Neeej, tänkte vi.. Men sen ser vi att det är Mathilda (MIrandas syster), och hennes kompis Lill-lill... *haha* Det var kul! Det som var synd var att solen försvann och efter ett tag började det mullra lite uppe i molnen.. Så då åkte vi hem!
Hemma tog vi en varsin varm dusch och sen gick vi ut och åt på "restaurang Gamla Stan".. Elin och Mirre åt Kebab medan jag och mamma åt Fläskfilé! GOTT!!!! 
När jag och brudarna kom hem så gjorde vi iordning dipp, chips, popcorn, morötter och gurka (fast vi var proppmätt..=) Åsså kollade vi på "Pirates of the Caribbean" (rätt stavning för en gångs skull.. *haha*) Lika bra som alltid var den! Johnny Depp är så grym i den filmen! Eller Jack Sparrow är grym! =) Sen blev det lite spelning "Vem vill bli miljonär".. Vi klarade upp till 3 miljoner för första gången, fast vi fuskade en hel del.. *haha* Jag älskar internet! =) =) Sen gick vi och lade oss men jag blev väckt efter ca 30 minuter.. Telefonen ringde, och tur var väl det! För när jag tittar mig runt i rummet så ser jag allt JÄTTEBRA! Humn... Det stämmer juh inte, för jag har juh dålig syn.. Jag hade glömt linserna i!! *haha* Så då tog jag ur dem, sa hej då eftersom jag inte kunde prata med 2 små damer i rummet bredvid och en karl på krogen i andra.. (Kan juh inte skrika och väcka brudarna juh e!)

Imorse vaknade jag och var jätteförvirrad! Jag visste inte hur mycket klockan var, om jag hade försovit mig till jobbet eller om jag var ensam.. Jag hade nämligen drömt skitmycket under natten.. Men efter ett tag klarnade allt och jag gick upp på toan! Nu sitter jag här och bloggar medan brudarna sitter och kollar på TV inne i vardagsrummet/deras sovrum.. =)

Ska gå och laga lite frukost åt oss!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0