Underbart party i lördags! =)

Hade så himla mysigt ute på min balkong i lördags!
Jag och Helena här nedanför! =)

Jag och Helena

Som sagt så vart det lite party i lördags även om dte startade segt.. Dvs för de andra.. För det första jag tänkte när jag vaknade lördagmorgon var "Jaaa! Ikväll är dte party!!" och det humöret höll i sig hela dagen! André var också på bra humör, han skulle inte dricka man han ville ha party! Så jag och André tillbringade eftermiddagen med att ringa alla människor vi kände som skulle kunna tänka sig vilja komma.. Det slutade med att vi ringde och messade alla vi kände eftersom att ALLA var så sjukt tråkiga.. "Jag är inte hemma..", "Vi ska lägga oss tidigt ikväll, jobb imorgon.." och "Vi får se.." var de vanligaste svaren vi fick! HERREGUD!! Vid 9 tiden när André slutade så var vi bara 3 st.. jag, André och hans flickvän Helena... jaja, tänkte vi och tog ett varv på Ljusdal med min bil!  På Ljusdal träffade vi Erik och Ola och Erik sa att i alla fall han skulle titta upp och säga hej sen.. Bra tyckte vi, då kanske vi är 4 pers i nån minut i alla fall.. *suck* Jag ringde Lina, som skulle vara chaufför ikväll, och hon var på väg till Ljusdal så hon skulle komma!! JAAAAAAAAAAA!!! Hurra lixom, vi är 5 pers! =)

När vi kom hem så satte vi oss och funderade om det fanns nån vi hade glömt att ringa.. Jag kom på några men jag har bytt mobilnummer och har tappat bort skitmånga telefonnummer så det sket sig ändå! Plötsligt plingar det på dörren.. Åh, nu kommer Lina tänkte jag.. Men det var Lisa och Micke! Ja, underbart!! De var nyktra men min övertalningsförmåga och mitt öl- och ciderförråd fick dem att knäcka en varsin burk! =) Sen plingade dte igen och Lina kom! Sen kom Erik och Ola upp en sväng!

Jag hade en skittrevlig kväll! Så mysigt att sitta ute på min balkong och lyssna på musik och umgås med underbara vänner! Vi tom dissade krogen eftersom vi hade det så trevligt ändå! =)

André och Helena

André och Helena gosar! *sötnosar*

Micke och Lisa

Micke och Lisa smilar för kameran! =) *myyys*

Nu börjar jag snart jobba så nu ska jag gå och sminka mig och fixa håret... Man vill juh att kunderna ska våga komma tillbaka också... *hahaha* ; )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så jättemycket för den här kvällen!! Jätteroligt och mysigt! Som du märkte kom vi aldrig och hälsade på på söndagen, såååå jäkla sega!!! Saknar dig jättemycket iallafall och snart måste vi göra om det! :-*

2006-07-17 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0