Crusing!

Pärlan!

Igår var det Crusing i Bergsjö och jag var där! =)
Det var jag, André, Helena, Mathilda och Lina som begav oss
i pappas mercedes, dock inte den lilla på bilden..
Det hade varit trångt att sitta 5 pers i den, fast jag vet att dte är möjligt.. *ler*
Jag har nämligen provat..  =)

I alla fall så jobbade jag till 9 och sen var det snabbt hem och byta om
och äta lite räksallad!
Sen gasade vi iväg, André fick köra, som vanligt.. =)
Stackarn! Nädå, han tycker om att köra!
Medans vi andra drack en del alkoholhaltiga drycker (förutom Mathilda).
När vi kom fram tog dte ungefär 30 min att parkera bilen,
och det tog inte tid eftersom dte var dåligt med parkeringsplatser (för dte var dte inte..),
utan för att trafiken gick i högst 2 km per timme! Vi kanske åkte 100 meter på de där 30 min! *haha* =)
Men sen gick vi ut ur bilen och kollade på bilar och folk och hamburgare!
det var hamburger- och korvstånd ungefär var tionde meter!
Lina och André föll för frestelsen och hungern under kvällen och tröck i sig en varsin!

Efter några timmar och några cider åkte vi hem!
Jag hade med mig en filt och en kudde så jag sov hela vägen hem! Jätteskönt!
Var hemma i lägenheten ungefär 03:30!
KUL! Jag som började jobba kl 9 imrorse!!
Men dte gick faktiskt riktigt bra att kliva upp!
Vaknade vid 7 och var jättepigg! (??)
 Tvingade dock mig själv att sova en timma till!
Så ikväll somnar nog Madde ovaggat.. =) 

Nu ska jag snart kolla på filmen "Casanova"..
Har hört att den är både bra och dålig..
Jag hoppas den är bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0