JAAAA!!! =)

Höll på och städade lite i akvariumet nyss..
Dödade lite sniglar och tog bort lite alger.. Åsså helt plötsligt så ser jag en liten liten varelse inne bland växterna.. ETT YNGEL!!!! Nån mer förder barn! Så jag kastade mig in i skåpet och grävde fram mina 2 bebisakvarium och stoppade ner dem i stora akvariumet! Fram med håven och fiskade upp de 2 guppyhonorna som såg tjockast ut!

Sen kollade jag in bland växterna igen men då såg jag ingen..
Vad ska jag göra?! Först tänkte jag ta håven och försöka få tag i ynglet men jag kom på att det kommer jag aldrig lyckas med, de är alldeles för snabba! Å då kommer jag bara att stressa dem åsså kommer de stora fiskarna att äta upp dem!
Nej, bästa att låta dem vara ifred! Det är TÄTA växter så de har en chans att överleva..
Kollade dit igen.. Då såg jag lillen igen.. åsså en till.. å en till! 3 st såg jag!! =)
*WEEEEE* Mer bebisar!!


=) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0