Kusin Cissi!

Herregud!

Ja, det är faktiskt jag det där... =O
Fast för många år sen! Vad kan jag ha varit? Typ 12?
Den där bilden är resultatet utav min kusin Cissis sminkning på mig! *haha*
Vi roade oss ofta med att sminka varandra, för det mesta var resultaten inte så lyckade...
Fast det var väl inte meningen att det skulle bli bra heller så.. *skratt*

Imorgon kommer min kusin Cissi och hälsar på mig!
Ska bli så skoj! har saknat henne! =)
Det blir dock inga sånna där sminkningar imorgon!! =) =)

Idag har jag inte gjort mycket alls.. Städat lite och så gick jag till mammsen
och hälsade på lite! Så nu sitter jag här..
Jag börjar jobba kl 15:00 så det är väl bara vänta på att klcokan ska bli det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0