Nationaldagen!

Drilltjej!

Vaknade kl 09:08 utav att min telefon pep, ett mess...

"Hej ska man ha vita eller svarta skor? lina"

Lina är en utav mina drilltjejer som ska uppträda på hembygdsgården idag..
Så det var bara att öppna ögonen och svara:
"Hellst svarta men det spelar ingen roll.. =)"
Jag har försökt att få alla att ha samma färg på skorna,
och svarta skor har väl de flesta?!
Men det går helt enkelt inte! ´Det är alltid någon som kommer och ser gråtfärdig
ut och säger att de inte hittat några svarta skor..
Så nuförtiden spelar dte inte längra någon roll vilken färg skorna har (helst inte neongröna bara)..
Undrar varför hon ens frågade, hon vet juh att dte inte spelar nån roll.. *humn*
Telefonen pep igen:
"Ok", stod det...

Nu pep mobilen igen.. (Vad vill hon nudå?!) =)
"igår spelade jag och malin fotboll mot strömsbruk
men vi förlorade med 3-2 men jag gjorde båda målen"

*skratt* Okej... det bara måste man svara på!
"Jasså? Synd att ni förlorade men kul att du gjorde målen! =) Duktigt!"


Tillbaka till drillen..
Idag ska 4 utav mina 5 grupper uppträda (nybörjargruppen slipper.. =)
Först ska vi marschera in..
Sen börjar Sister med att köra sitt program, Sisters är 7 st 7 och 8 åringar som är urgulliga och spralliga! (!!!)
Sen är dte Superstars, de är 17 st (!)! För många jag vet! Jag ska dela den gruppen nästa termin.. De har drillat mellan 1 år och 2 år!
Sen D-Girls, 6 st brudar som har drillat 3 år och äldsta gruppen
Absolutly 4 som har drillat i 6 år.. Jag började träna dem när jag gick i 8an.. Längesen juh! =)

Jaja.. nu har jag skrivit ner lite onödig drill-information! =)

Nu ska jag käka upp frullen sen bege mig till mammsen och sortera en massa drillkläder!
Närmare bestämt 34 outfits! ; )


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha ! shiiit ! Det känns verkligen sjukt länge sen man drillade nu ! och ännu längre sen man Började drilla ! shit.. Tiden går så jäkla fort nu för tiden ! ^^ Förövrigt.. du måste säga till om du kommer hem nått tag snart så man hinner heja på dig ! (:

2009-02-11 @ 17:39:44
URL: http://kaakann.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hahaha ! shiiit ! Det känns verkligen sjukt länge sen man drillade nu ! och ännu längre sen man Började drilla ! shit.. Tiden går så jäkla fort nu för tiden ! ^^ Förövrigt.. du måste säga till om du kommer hem nått tag snart så man hinner heja på dig ! (:

2009-02-11 @ 17:42:12
URL: http://kaakann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0