Partaj igår!

Snart börjar jag jobba (kl 13:00) men jag hinner nog skriva ett inlägg! =)
Sitter och lyssnar på bra musik nu!
Sjunger:
Be my bad boy, be my man
Be my weekend lover but don't be my friend
You can be my bad boy but understand
That I dont need you in my life again

Cascada! JÄTTEBRA! =)

Nu har kusin Cissi nyss åkt härifrån! =(
Saknar henne redan!!
Men igår så var vi och svängde våra lurviga på dansgolvet
både på järnvägs och stadt!
Hade en jätterolig kväll igår!
Först jättegod grillad mat hemma hos mammsen och pappsen
och sen en jätterolig kväll ute på krogen!
Träffade Lina ute, hon kom när jag stod och dansade och överraskade henne!
Jag har fått sånt bra intryck av henne! Sån härlig tjej!!
Fy fasen vad vi röjde hon och jag på dansgolvet (medans Cissi var och raggade)!
=) =)

Nu ska jag gå och göra iordning lite mat som jag kan äta på jobbet
så att jag inte svälter ihjäl!!
Det vore för trist...  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0