Sommar och sol!!

Herre Gud vad varmt det är!! =) *torkar svetten ur pannan* men jag klagar inte! nejnej! Det är UNDERBART! =)

Brillor!

Idag jobbade jag till klockan 3, har haft en skitkul dag på jobbet. Har lärt Roger (nye ägaren) kassan.. *haha* Det känns jättekonstigt att lära någon som är så pass mycket äldre än mig nånting! Men dte var skoj! Han klarade det bra! Gjorde bara ett fel, han råkade trycka på kontant istället för kort när en kund skulle betala sin bensin.. Så då fick vi göra återköp men det är piece of cake så det gick fint! Förutom att lära Roger kassan pratade vi en massa idéer, plockade upp tobaksleveransen och plockade upp de nya tidningarna som kom... En nästan helt vanlig dag på mitt jobb! =)

Klockan 3 stannade jag ett litet tag och snackade lite med André som bytte av mig sen gick jag hem å satte på mig sommarkläder! Hittade en turkos topp, sååå sommrig och snygg så den fick det bli! Sen gick jag hem till mamma och var där ett tag.. Knäppte en massa kort där på mamma och pappas vackra trädgård! Alltså det är helt otroligt fint där! Sätter in bilderna här nedanför! Sen gick jag hem till leggan igen!

När jag kom hem tog jag mig en stoooor mug med vatten och gick ut och satte mig på balkongen! Gjorde en liten maikyr för jag hade av en nagel idag på macken.. Men nu är de fina igen! vattnade mina balkongblommor med! Stackrarna var juh alldeles torra.. jag är en dålig blomägare... =/

JUST JA!!
I tisdags fyllde min mamma 60 bast (men dte kan man inte tro..)!  Och hon fick en så undrebart fin bukett med 60 rosor i utav min farbror Håkan och hans fru Elisabeth! helt sjukt vad fina blommor kan vara!!

Mamma 60 år

Min mamma med den vackra 60-års buketten!

Dammen

Dammen som mamma och pappa har i trädgården!

Uteplatsen

Uteplatsen där det är jättemysigt att sitta och äta eller bara softa! =) Mellan äppelträden!

Altan

Fint på altantrappan (min mamma är ett blomsterfreak)!

Staty

Vårat fågelbad som står bland gräslökens lila blommor!

Karporten

Utsikten mot karporten, mammas golf skymtar man därinne! =)



Som ni ser är dte en underbar dag idag!! =)
Nu ska jag ut på balkongen igen!! =) =)
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0