Igår var det morsdag!

Igår så var jag mamma och pappa ute och åt på restaurang för att fira morsdag!
Det var såååå gott! =)
Vi var på golfrestaurangen och käkade "morsdagsmenyn". Då fick man äta endera lax eller kyckling och så fick man chocholate-cheesecake med hallonspegel till efterätt.. Mammsen och pappsen tog lax men det åt jag i fredags (på IKEA.. *haha*) så jag tog kyckling.. Och gud vad det smakade bra! Smaklökarna njöt!

Det har blivit lite utav en tradition för våran familj att gå ut och äta på Golfrestaurangen på mors dag.. Och det ska vi fortsätta med många år till! =)

På golfen var också familjen Norrby och då pratade jag med Uffe om det var någon golfkurs snart och det var det! =) Så bara klockan blivit 10 ska jag ringa ner till golfen och anmäla mig till en intensivkurs vecka 25! Skoj Skoj!!

Jag har gått en golfkurs förut och tyckte att det var kul, men vi hade en sån dålig lärare och vi fick bara stå och slå utslag.. Tråkigt! En gång fick vi putta och då avslutade vi med en putt-tävling, jag vann.. ;) Fick en polett som vinst *haha*! Jag har faktiskt kvar den poletten...

Nu är det dags för frulle... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0