Jag har blivit mormor!! =)

Igår så fick min Guppy (akvariefisk) ungar!!
Sååååå sööta!
35 stycken små guppybebisar har jag i mitt akvarium nu! =)
De är inte större än 3 mm, de syns knappt men om man kollar riktigt noga så ser man dem!
URGULLIGA!
Så nu funderar jag på att ha kvar mitt andra akvarium och göra ett "bebis-akvarium".. =)

Annars så tänker jag kanske köpa en rödörad sköldpadda och ha i det akvariumet...

jag har haft 2 sånna sköldpaddor förut men de dog tyvärr.. =(
Valle var inte större än en femkrona medans Nelson vart mycket större!
Valle var sjuk redan när jag fick honom men varför nelson dog vet jag inte..
Jag minns att jag var väldigt ledsen i alla fall..

Men nu ska jag glädjas över mina 35 "barnbarn"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0