Löshår!

Kom nyss hem på lunch och när jag öppnade dörren så låg det ett brev och ett paket på mattan. En telefonräkning och mitt löshår!! *jippi* Äntligen har det kommit!! =) =) Så om några veckor ska jag få lite längre hår! =D
Jag har juh alltid velat ha långt hår, men jag har juh så tunt så det blir aldrig längre än axellångt och sen blir dte så tunt så dte ser förj*vligt ut! Jobbigt jobbigt! Jag vill ha tjockt och långthår!!!

Nu sitter man här å äter fiskgryta på lunchen å har allmänt tråkigt! Det är tråkigt på jobbet idag med, inga leveranser eller nått! det enda jag gjort förutom att stå i kassan är att jag har städat en hylla, fyllt på varor och hyrt ut en bil... Jag fattar inte varför vi ska vara 2 stycken för?! Vi har juh inte jobb så det räcker åt både mig och Johan idag..

Lyllos chefen.. Han ringde igår.. Då satt han på en balkong i Malta med 30 grader värme! VILKET LYX!! Vi i personalen funderar på att strejka.. *haha* =) Här är det kallt och regning och där är det sommarväder! Jag är såååå avundsjuk!!

Nu ska jag äta upp och gå tillbaka till jobbet... Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0