Utmanad!!

Jag har blivit utmanad av Kattis att svara på följanda frågor så let's shoot!

Berätta om första fyllan:
Min första fylla var på ett sexpack 3,5or, jag och min kompis Linda satt hemma hos mig och surfade på datorn och sjöng gullefjun.. *piiinsamt* Första gången jag var dyngrak var dock när jag var på min första scenisktefterfest, fy tusan vad full jag var då! Som tur vad var Sofia med och hjälpte mig hem och hon hittade en kille som fick skjutsa hem mig i 20 km i timmen med bildörren öppen.. *haha* Jag har aldrig blivit så full igen!

Vem är ditt snyggaste hångel? Snyggaste? Alla jag hånglat med är snygga på sitt sätt!

Yngsta respektiva äldsta hångel? Jag har nog hållt mig inom ramen plus minus 4 år tror jag...

Har du hånglat med flera personer under en 24-timmarsperiod? Ja, det har hänt. Har haft många galna festhångel med brudarna!

Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Mina ögon är fina och mina naglar kan bli jättefina (just nu är de nerbitna och narriga).. Mina läppar är charmiga fast de är små!

Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: Helheten..

Favoritsexsoundtrack: Inte har jag tid med sånt då! Fast det har väl blivit mest lugna kärleksballader eftersom de är så underbara att mysa och gosa till och då kan dte juh hända grejer...

Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Jag har så många "pinsamma" skivor! Jag lyssnar juh nästan bara på pinsam musik!?

Har du ljugit för att få någon i säng? Nej, det har jag inte.

Har du strippat för någon? Ja

Har du stoppat upp behån nångång? Jag?!? Stoppa upp BHn?! *haha* Jag har snarare försökt att få dem att bli mindre!

Har du moonat? Nja, inte in publik! Men visst har vissa personer fått se min bakdel.. *haha*


Vem ska jag utmana då?! Vet juh ingen mer som har blogg?! Eller glömmer jag nån?! Alla som läser kan bli utmanade!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du får utmana på lunar gumman.. =P

2006-10-11 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0