Fy!

Jag tycker synd om er stackare som läser denna blogg... Jag skriver juh typ aldrig! Har helt enkelt inte haft lust! Jag vill inte skriva när jag mår pyton, mycket roligare när man är glad. men på sistone har det inte hänt så mycket roliga saker... Eller jo, Cissi har gått vidare i IDOL.. Men det visste jag juh sedan längre tillbaka så... Jätteskoj för henne! Hon är så duktig och jag hoppas hon kommer långt!

Idag så har jag varit hela kvällen hemma hos mamma (pappa var å plockade svamp i fjällen) och vi åt en varsin hamburgare å sen tog vi en promenad med Boppi. När vi gick och pratade så kommer vi in på Monken (min syster) och hennes sjukdom.. Och mamma säger att hon är rädd för att hon inte ska klara det.. Och hon började prata om att vi måste hjälpas åt med Moa och Jon (Monkens barn) om det skulle ske.. FY FAN! Det är inte kul att höra att sin syster kanske ska dö?! Å speciellt inte när mamma nästan tror det! Jag vill inte tro det! Jag vägrar att tro det.. Jag kommer inte tro på det förrns om det händer!

Jag önskar att det fanns bättre läkare här! Det enda de gör är att ge ut en massa (å då menar jag massa) tabletter som inte är bra, snarare dåliga! I alla fall tillsammans! Läkare är inga gudar, de kan inte allt! De gör också fel ibland! Kom ihåg det när ni är sjuka eller har någon som är sjuk! Sååå många problem har dte blivit i min släkt! Värst var det när min mormor hade lungcancer och strålades och hade ett rent helvete! På köpet får morfar en hjärtattack och mamma blir väldigt deprimerad.. Sen efter ca 1 år (när mormor egentligen borde varit död) så kollar en annan läkare henne.. och vet ni vad? MIN MORMOR HAR ALDRIG HAFT CANCER!! 

JÄVLA IDIOTLÄKARE!!!!  De höll på att ta död på mormor,morfar och mamma pga. att de sa att mormor hade cancer!!  Jävla Värld!!

Kommentarer
Postat av: MikaelaC

Gumman du får blogga lite oftare så jag kan läsa vad som händer i ditt liv ;D puss

2006-09-18 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0