Intresseklubben antecknar... =)

Tio första:

1. Första bästa kompis: Lisa
2. Första bil: Mercedes Benz SLK 230
3. Första kärlek: Pelle (fast egentligen Wille när jag var typ 1 år.. )
4. Första husdjur: Cocker spaniel flickan Frida
5. Första semester: Oj, det var nog Gran Canaria
6. Första jobb: Slicka igen kuvert åt mamma på kontoret.. =P
7. Första köpta skiva: Absolute Music 22 tror jag det var
8. Första fyllan: Jag och Linda drack 3,5or så det stog härliga till en sommarkväll och det slutade med att vi satt framför datorn, fnittrande och sjöng "Gullefjun".. Vi var väl typ 15...
9. Första piercing: Öronen sen naveln
10. Första konsert: Thomas Ledin i Ljusdals folkpark!

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: Vin
2. Senaste bilfärd: Nyss från mamma och pappa till min legga!
3. Senaste filmen du såg: Frostbiten (URUSEL!!)
4. Senaste bubbelbadet: Var mycket länge sedan...
5. Senaste spelade cd: Slagsmålsklubben (tror de hette det)
6. Senaste kyss: I veckan när Mathias åkte iväg.. *snyft*
7. Senaste gången du grät: Igårnatt...
8. Senaste måltiden: Åt hamburgertallrik med Cissi, Billy och hans föräldrar innan jag åkte hem från Stockholm.
9. Senaste gången du sov: Jag sov en sväng på bussen för typ 2 timmar sen.

Åtta har du någonsin:


1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja
4. Fått ditt hjärta krossat: Ja!
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
6. Haft ett one night stand: Ja
7. Busringt till någon: Många gånger...
8. Spytt på någon: Nej

Sex saker du gjort i dag:

1. Åkt buss
2. Solat
3. Gått långpromenad
4. Ätit engelska plättar till frukost
5. Pratat i telefon
6. Läst ut en bok

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Solen!
2. Mathias!
3. Släkt och vänner!
4. Bra musik!
5. Glass!


Tre val:

1. Blått eller rött? Rött
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör:

1. Få barn (hellst 3, om jag klarar av smärtan)!!
2. Gifta mig!!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej,
Skrev en kommentar till inlägget på:
http://bangboom.blogg.se/180806082158_lngesen_nu.html
Skulle vara tacksam om du kunde hjälpa mig.
Hälsningar
Johannes :)

2007-04-16 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0