No more semester!

Jahapp... Då var det roliga slut! Sitter på macken och jobbar mitt första arbetspass nu. Rätt lite folk så tiden står nästan still... Som tur är har jag 2 till veckor att fodra om jag vill och det vill jag! Funderar på att ta med Mathias och dra iväg på en sista minuten till hösten. Jag har fått alldeles för lite sol denna sommar så det behövs verkligen en utomlandsresa!!!

I onsdags städade jag och mamma akvariet som planerat och det vart jättebra! Det tar verkligen tid att städa, hela dagen gick åt men dte var det värt. Före såg man knappt fiskarna för allt alger och nu är det sååå fint! Skulle behöva lite fler växter och fiskar! Måsta slänga de flesta växterna eftersom de var så angripna av alger... Vi letade också efter pappas nyckel... Tyvärr hittade vi den inte.. *ATTANS* Så det betyder att pappsen får beställa en ny.. Inte billigt.. En ny nyckel kostar typ 2000 kr! HUR kan en nyckel vara så dyr! Förskräckligt tycker jag!! Här är lite bilder på det nystädade akvariumet!

  

 

image225
Så sött att den där fisken la sig i krukan! =)

http://bangboom.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

va fiiint:D fick du mitt sms häromdagen angående om du ville komma till mig den 8 september=)??

2007-08-20 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0