Solsken!

Åååh! Vilken underbar dag det har varit idag! =)

image239

Det har varit finväder hela dagen, antar att detta är den sista sommarvärmen vi får. Jag gick ut opch gick en timme mellan 12-13 idag och det var riktigt varmt! Sen åkte jag hem till mamma och pappa och la mig i en solstol bredvid mammsen och fortsatte lyssna på "Stenhuggaren". Har bara 3 skivor kvar nu (av 13 sammanlagt) och den är sååå bra! Jag älskar Camilla Läckbergs böcker! Mamma läste Liza Marklunds nya, livstid har jag för mig den hette. Hon har läst typ halva idag vilket betyder att vi bara legat coh slöa. Pappa var så snäll och lagade mat till oss, jättegod fisk vart det! Med mangolsås (typ som spenat) och potatis från landet! Så sjukt gott, min pappa är jätteduktig på att laga mat.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka hem eller om jag ska stanna och spela lite sims. Mathias kommer hem imorgon och jag kommer inte spela nå sims i helgen så jag stannar nog. Min dator är så himla seg och dålig så jag spelar inte på den. Känns rätt töntigt egentligen att sitta hos mamma och pappa och spela dataspel.. *harkel* Är jag verkligen 21?!?

Imorgon ska jag hämta paket från ginza också. Har beställt den första CSI boxen, ska bli så kul att kolla på det från början sen så beställde jag en musikDVD med Elvis som jag ska ge mamma i julklapp.. Så sjukt att börja köpa julklappar nu jag vet men det är lika bra. Jag vet att Ela också har börjat köpa julklappar redan nu också, så jag är inte ensam! Mina syskonbarns farmor brukar börja köpa julklappar på julrean (haha!)! DET är att vara ute i tid!!! Men har man ett gäng barnbarn så är det väl smart antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0