IKEA!!

Idag så har jag och JarSara varit på IKEA och handlat ljus och presentpapper. Så skönt att ha nått att göra för tisdagar kan vara lite sega annars. Jag tvättar alltid mycket på måndagar så på tisdagar behöver jag bara vika ihop och stoppa in kläderna i barnens garderober och ev. köra en tvättmaskin. Allt det har jag hunnit gjort idag fast jag varit med Sara från halv 11 till halv 3... Man börjar verkligen få in rutiner och gör saker fort! =)

Om ca 45 minuter ska jag hämta Kallemann och Herman och vara barnvakt hela kvällen. Känns helt okej faktiskt. Blir en tidig kväll för dem ikväll, de båda sov dåligt inatt och var väldigt trötta vid frukosten. Speciellt Herman.

Igår var jag, JarSara, Lina, Carro och Emma i Bekkestua och tränade på Elixia där. Det är så bra med mitt träningskort, jag får träna i hela Norge. Vi gick på ett pass som hette Dance Aerobic och dte var ASKUL!!!! Ledaren var jazzdansare och det var verkligen mycket jazz i. Riktigt skoj! Det ska jag fortsätta gå på efter jul. Bara de inte ändrar tiden så inte jag kan. Det gör de säkerligen.. =P Ledaren berättade att nästa termin ska hon hålla i jazzdans på CC Vest och det vill jag verkligen gå på! Synd att dte är på onsdagar, samma dag som praktikantträffarna. Men man får väl gå varannan gång eller nått sånt då¨! =)

Nu ska jag käka några riskakor och kolla på webbTV!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0