Morgonstund...

Morgonen gick rätt okej idag faktiskt.
Jag lyckades få på både Kallemann och Herman kläder. Kallemann är väl inget större problem men Herman brukarf inte låta mig klä på honom så det var ett framsteg! Nini levererade Kallemann och Kristian skjutsade Herman och innan Herman åkte så ville han ha "ha de kos", dvs. hej då kram. Så söt han är när han är på sånt humör! Gullungen!! Jag har städat upp i köket och hjälpt Nini att sätta på soffklädseln nu på morgonen och det kändes som ett halvt träningspass kan jag lova. Ska ta på kuddklädseln själv senare idag och det kommer bli jobbigt. Det är 8 kuddar som ska fixas, jag kommer vara alldeles svettig efteråt! Nu sitter jag och funderar på vart jag ska gå på morgonpromenad. Hade förs tänkt gå till gymmet och springa eller gymma lite där men jag ska med JarSara och träna DanceAerobic i Bekkestua ikväll så jag tar det nog lite lugnt med gymmandet idag.

Idag är det många saker som ska fixas. Jag har en massa tvätt, silverputsning och dammsugning att göra så det är lika bra att sätta fart snart. jag har inte tid att ta det lugnt idag.

Fick även reda på att jag ska jobba ganska mycket kvällar de kommande två veckorna. Imorgonkväll (så det blir inget pepparkaksbak för mig då), fredagkväll, nästa onsdag och nästa torsdag är redan inbokade. Hoppas verkligen inte det blir fler!!

Nu ska jag ta min promenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0