Njåååh! Ångest!

Jag har undvikit vågen länge nu men ikväll ställde jag mig på den. Inte för att jag ville, jag hade helst sluppit, men Kallemann ville veta vad vi vägde tillsammans. Sedan vägde han sig och han väger bara 20 kilo så då kunde jag juh räkna ut vad jag vägde också. Sedan tvingade (hur nu en 6åring kan tvinga en 21åring) Kallemann upp mikg på vågen och det var faktiskt värre än jag trodde. Kallemann räddade dock situationen då han frågade om hans mamma väger mer. Hans mamma är riktigt smal och väger säkerligen 20-25 kilo mindre än mig. När jag sa att jag väger mer än hans mamma så förstörde han allt igen genom att fråga om jag vägde mer än hans pappa..... Nej, det är jag faktiskt säker på att jag inte gör!! =P


Kommentarer
Postat av: Karin

Ne fy för o ställa sig på vågen, konstigt, men man vill helst slippa! =)
Ha en bra dag.!

2007-12-05 @ 09:01:52
URL: http://nummel.blogg.se
Postat av: AKP

Äh klart du gått upp i vikt så mycke som du tränar =)))

2007-12-05 @ 19:17:59
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0