Sovproblem!

Jag kan inte sova...

Jag hatar när jag inte kan sova. Jag är juh trött, för jag gäspar hela tiden och är på väg att somna men vaknar igen och ligger och tänker en massa tankar. Gick och la mig vid halv 11 men gav upp mitt försök till att sova för ca 10 minuter sedan. Slog igång datorn för att få nått annat att tänka på och fördriva tiden lite. I vanliga fall när jag inte kan sova brukar jag fundera på nått specifikt eller att det är nått som hänt mig. Men den här gången är det en massa olika tankar som flyger runt i mitt huvud och i grund och botten tror jag faktiskt att mitt sömnproblem beror på att jag längtar hem. Om 13 dagar ligger jag i min egen säng hemma i Sverige och sover. Det ska bli så skönt med 11 dagars ledighet och få träffa familjen och vännerna. Inte för att jag inte trivs här, jag ångrar verkligen ingenting men jag saknar en del människor hemma i Sverige. Jag är så himla glad att jag kommit in så bra i livet här och lyckats hitta många vänner att umgås med. Jag ska se till att ha mycket planer och saker att göra dessa 2 veckor som återstår så tiden går superfort. Den kommande veckan har jag redan pepparkaksbak med ett gäng brudar inplanerat på tisdag och praktikantträff på onsdag så det ska nog gå bra!

Nu ska jag försöka att sova igen, har ställt min klocka på ringning 06:45 imorgonbitti så jag skulle verkligen behöva somna nu!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt och sov gott!

2007-12-10 @ 01:34:56
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Sara

Jag längtar i alla fall tills du kommer hem, för jag saknar dig!! :)

2007-12-10 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0