Viktklubb!

Viktklubb

Nu är jag medlem i viktklubb.se..

Fasen vad bra! Nu ska extrakilona bort!!

Håller på och letar efter en bra lunch tills idag... Vet inte ens vad jag är sugen på.. *haha* Men jag MÅSTE gå och handla! Det finns inte mycket i mitt kylskåp... =// Som tur vad hade jag ägg och makrill och sallad så jag kunde göra en makrillomelett med sallad..

Nog om mat.. I helgen har dte då inte hänt mycket... Mathias kom hem i torsdags, ungefär precis efter att jag och Sara varit ute och gått runt kyrksjön. Gud så hurtig vi var då! =) Ska ta en promenad idag elelr imorgon med! Skönt!

Och fy vad det har snöat! Det kom över 4 decimeter igår! Riktigt tråkigt och borsta av hyrbilarna var tredje minut... Jag tröttnade efter 2 gånger.. *haha*

Nä, jag är inte på blogghumör just nu.. återkommer ikväll eller imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0