Duh!

Naaaav!!
image203
Värsta typiskt, jag hade en bokad tid för synundersökning och beställning av linser idag klockan 17:00. Jag slutade egentligen klockan 16 men jag gick en timme tidigare eftersom det var alldeles för lite att göra på macken och alldeles för mycket folk. När jag kom hem la jag mig och kollade på 2 avsnitt av vänner åsså somnar jag!! Jag sov över min tid!! Såååå typiskt mig! *haha*
Jag är verkligen astrött! jag gick och la mig 10 igår och sov till halv 7 lik förbannat är jag trött och har sovit över en timme nu.. Varför? Ska bli sååå skönt med semester nästa vecka!!



Jag är sååå sugen på att spela sims igen också! Jag har avinstallerat dte från min dator efetrsom jag knappt hade nån plats kvar plus att jag ska installera om den! Men jag funderar på att cykla hem till mamma och pappa och låna datorn där och spela lite. Detta spel är så sjukt kul! Och beroendeframkallande!! Egentligen borde jag städa men jag tänkte ta med mig en massa tvätt till mamma och pappa och tvätta där samtidigt som jag spelar! Då får jag juh både tvättningen gjord och spela sims! Problemet är juh dok hur jag ska få med en massa tvätt när jag cyklar.. Humn.. Får ringa och be nån av dem komma och hämta dem... Vill ha min bil nu!!!! Beställde juh den i typ februari och kommer inte få den förrns 29 oktober!! Såååå sjuuukt!
image206

Jag avslutar med att sätta in en bild på en av världens snyggaste kvinnor, Jessica Alba. Inspirarad av Elas blogg där hon varit med 2 gånger på kort tid nu. En liten påminnelse till mig själv att inte äta en massa skit! =P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha du har så rätt gumman! så otroligt vacker den tjejjen!! och du med min lilla pärla=) pyssa*

2007-07-24 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0