I love my hair!!

Imorse hade jag tråkigt så jag gjorde en håruppsättning! Såååå kul att ha långt hår! Men kan göra så mycket roligt! Förut kunde jag knappt sätta upp mitt hår, jag hade juh page! Tacka vet jag hårförlängning! =) =) =)

image183

Tänk vad snyggt dte kommer bli på fredag när jag ska slinga ljusa slingor i mitt riktiga hår. Då kommer det inte synas att det är löshår alls! =) =)

   


  

De senaste 2 dagarna har det blivit en hel del tittande på vänner. Jag och Mathias har alla 10 boxarna men jag är bara på 5an än. Detta har resulterat i att jag har fått Phoebes låt Smellycat på huvudet! Jag har sjungit den hela morgonen nu.. =) Hoppas den försvinner därifrån innan jag börjar jobba.. =P

image190

Smelly cat, smelly cat,
what are they feeding you?
Smelly cat, smelly cat,
it's not your fault.

They won't take you to the vet,
you're obviously not their favorite pet.
You may not be a bed of roses,
You're no friend to those with noses.

Smelly cat, smelly cat,
what are they feeding you?
Smelly cat, smelly cat,
it's not your fault.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0