Shopping!!!

image209

Igår var jag och Sara i Hudik och shoppade! Sååå najs! =) Jag hittade två linnen på Gina Tricot, ett lila partylinne på Gina, en lila skjorta på HM, en skitsnygg tröja på Carlings, en mascara på Kicks, ett läppglans på Kicks, ett halsband på HM och en tröja till Mathias på Jack and Jones!
Kändes som det var jättelängesen jag var och shoppade med nån annan än Mathias, det var sååå kul! Vi käkade supergoda mackor på Jambo, de ska snart öppn SUBWAY (JAAAAAAAAAAAAAAAAA!) i Hudik och då kommer jag att dissa Jambo totalt!! Älskar verkligen Subway! Det var standard i Mallorca för där åt man nästan jämt på Subway (eller de små pizzeriorna med slice) när man vankade hem mot hotellet/lägenheten efter en festnatt. Åååh, saaaknar Subway! Jag kommer ihåg en kväll i Mallorca när jag hade jalapenos på min macka och jag satte en sån i halsen. DET BRÄNNDE kan jag lova! Haha! Höll på att kvävas i hissen! Då vart det vattendrickande när jag kom innanför dörren kan jag berätta.. *hahaha*

image211

Rotade runt lite i Mathias dator idag och hittade det här gamla kortet på oss! Så kul att se gamla bilder! Jag lade upp några på bilddagboken (www.bangboom.bildagboken.se), och det kommer fler! Jag hade inte tid att lägga upp fler eftersom jag började kl 15.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0