Sista jobbpasset!!

image212

Detta är mitt sista jobbpass innan semestern! YES!!! Ska bli så oerhört skönt med lite ledighet. Har jobbat så mycket de senaste 3 veckorna så jag känner att lite avslappning verkligen inte är fel!!

Igår vart det lite party. Jag jobbade till 9 sen racade jag hem (sprang över gatan =) bytte om och gick till Sara och Pelle. Där var också Linda. Vi satt och drack öl,cider och orgasm och snackade en massa skit! =) Så mysigt! Sen gick vi ut på järnvägs. Jag var verkligen sååå nöjd med min ioutfit igår, så synd att jag inte tog nått kort! Jag hade på mig min nya lila skjorta, ett svart linne under den, en svart kort kjol, leggings och lila ballerinakjol. Sååå snyggt var dte tillsammans, sen hade jag ett svart och guldigt halsband och ett svart och ett guldigt brett armband! I LIKE!!!!

Mathias hade varit i Järvsö på backracing och när vi kom in på Järnvägs så träffade vi honom där. Jag hann typ gå på toa och gå ett varv sen började Mathias må illa så vi måsta gå hem.. Så irriterande, jag ville juh inte gå hem! Så när vi kom hem  drog jag igång ett avsnitt av vänner och Mathias somnade i soffan efter typ 10-15 minuter. Så då vände jag på skivan, tröck på "play all" (4 avsnitt, ca 80 min) sen gick jag tillbaka till Järnvägs! =P
Så jag kom dit typ kvart över 1 så jag hann med i alla fall 45 minuter till! *haha* Kände mig lite dum att smyga ifrån honom, men han sov juh ändå!! Är jag en dålig människa? =)

Kommentarer
Postat av: Ela!

Nej du gjorde heelt rätt gumman! inte ska din kväll vara förstörd pga en fyllekajja:) du visste ju att han nu var hemma=) Pusss

2007-07-29 @ 17:21:47
Postat av: Kickz

Hejhej! Dax att uppdatera.. jag är en ganska okänd människa som läser din blogg varje dag faktiskt, och nu börjar det bli riktigt tråkigt att läsa samma inlägg om och om igen :) Ha en fortsatt härlig semester //K

2007-08-09 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0