Mormor då!

Inatt somnade min mormor in...
Känslorna jag har är blandade.. Hon hade ett bra liv, hon var gammal och sjuk och det var dags att gå vidare men samtidigt är jag såklart ledsen. Det känns som om det kommer bli mer dödsfall detta år.. För hur ska morfar klara sig utan mormor? Jag tror han kommer att sakta tyna bort.. Och farmor har cancer.. Och farfar är typ 350 år snart (känns det som), fast jag tror han är friskast av dem alla och har alltid varit! Jag tror det beror på att han är jämt ute och går! En mil om dagen minst brukade han alltid gå för bara några år sen. Nu blir det nog lite mindre men han tar alltid sin dagliga tur!

Hoppas mamma tar det här bra. Det kan inte vara lätt att både förlora sin dotter och sin mamma inom loppet av ett år...

På tal om nått helt annat.. Bilderna från när jag var i Norrköping har jag försökt ladda upp här men det går inte! Min dator blir helt paj varje gång jag försöker.. Måste göra en omstart på hela min dator känner jag.. Innan den kraschar ihop helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0