5 GUTTER!!

Vilket jäkla liv det har varit under middagen!

Karl Kristan hade med sig 3 kompisar hem från skolan idag och de fyra 6 åringarna plus Herman åt korv med bröd, pommes och kyckling. Å herre guuuud, vilket liiiiv! De skrattade å busade å skrek å hade sig. Sedan har de busat å lekt md varandra så Kalleman gråtit å en av hans kompisar blödde näsblod. Jag ska fasiken bara ha tjejer när tiden är dags för mig.. =P Tror ni man får välja.. =P

Feministiskt bildband (Bild 2)

Har fått lite problem när det gäller hemkomsten nästa helg. Jag vet inte hur det går till med tåg, å inte visste Nini heller. Måste ringa till sj och fråga om man kan hämta ut biljetter från sj här i Oslo eller om man måste se till att de skickar hit dem. Ska in på hemsidan deras och läsa lite nu!

Söndag den 11 november är jag då alltså hemma och det ska bli så mysigt för då fyller pappa år. Hade varit väldigt tråkigt att åka hem på pappsens födelsedag. Sedan tar jag min nya bil (!!!) och åker tillbaka till Norge på måndagen! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan köpa biljetter hem till sverige i automater på Oslo S!... Gör de nån dag innan du ska åka! Kram

2007-11-01 @ 19:12:08
Postat av: AKP

Tjejer e VÄRRE än grabbar..
pga tjurskalligheten och humöret!!!

2007-11-01 @ 20:45:56
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Lina

Kul att de går bra för dej i Norge, är in och kollar din blogg ibland :D Är också sugen på att vara Au Pair nån gång :)
KRAMIS

2007-11-01 @ 21:15:53
Postat av: emelie

svar: mhm, verkligen riktigt mycket retuscherade! men vilka bilder är inte det nu förtiden? och ja, hon är ju söt ändå :)

2007-11-01 @ 21:29:15
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Madde

Tack för tipset Frida! =)

2007-11-01 @ 21:49:44
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0