Borta bra men hemma...

...BÄST!

Jag kommer hem nästa helg! Weeeee! Fick värsta hemlängtan nu när jag sittar å ska boka biljetter mm. Undrar om dte gåt att hämta ut tågbiljetterna här i Oslo eller om man måste skicka hit dem. Måste fråga Nini det bara hon kommer hem. Nästa torsdag klockan 22:48 går mitt tåg hem. Anländer i Ljusdal klcokan 11:52. Skönt, då har man hela fredagen hemma också! Har en massa som jag måste göra och jag behövde verkligen fredagen också, Nini och Kristian är pärlor som låter mig vara ledig både fredag och måndag.
På lördagen är dte i alla fall bestämt att dte blir party i Ljusdal. Då har jag också bestämt att jag ska äta kebab för det är jag grymt sugen på! Så ni som vill joina mig och äta med mig är väldigt välkomna, ska nogh fixa förfest i lägenheten också. Så kom alla vänner och lek med mig nästa lördag! Ni är så välkomna så! =)
På fredagen ville Elin att jag skulle komma till Hudik och dte kommer jag juh lätt hinna med. kan jag passa på att hälsa på André och Helena också. Perfekt!

Nu kommer NIni hem, nu ska jag hämta Herman. Jag skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0