Dagens bild!

Nu har jag kommit på nått så löjligt som att jag ska ha en "dagens bild" här på bloggen varje dag. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att göra detta i 3-4 dagar och sedan kommer jag att tröttna.. Men man kan juh alltid pröva... =)

image447

Dagens bild är en bild på Wentworth Miller.
Mest bara för att han ser väldigt bra ut men även för att jag igår såg det sista avsnittet utav Prison Break andra säsongen. Nu måste jag vänta ända tills tredje säsongen kommer ut på box innan jag får veta vad som händer. Familjen jag bor hos har nämligen inte Norska 3an där Prison Break säsong 3 nyss startat. Mycket irriterande!

Så vem är den här killen då?
Jo, hans fullständiga namn är Wentworth Earl Miller III. Han är född 2 juni 1972, vilket gör honom 35 år gammal. Jag skulle hellre ha chansat på 25 faktaktiskt... Hans pappa är mörk och hans mamma är vit, det kan man inte tro. Förutom Prison Break så har han även medverkat i serier som Buffy och vampyrerna, Cityakuten och Ghost Whisperer.

Min plan för att bli hans flickvän:
Peter Stormare, som varit med i Prison Break, är uppvuxen i Arbrå som inte alls är långt ifrån där jag kommer ifrån. Så jag hade tänkt att försöka bli polare med honom och se till att jag får följa med på nån premiär eller dyl. med honom så kan han presentera oss för varandra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0