Galen barnvaktskväll!

Hahaha!
Åh, jag kan inte göra annat än att skratta. Var med om värsta komiska grejen ikväll under barnvaktningen...


Barnen satt i badet när äldsta killen sa att han var bajsnödig. Så jag lyfte ur honom, torkade av honom lite åsså gick han in på toaletten. Jag gick tillbaka ut i hallen och lästen. Efter en minut så hör jag hur lillebror ropar "Ånej, det är bärs i badet". Haha! När jag kommer in på badrummet sitter han uppflugen på badkarskanten och ser skräckslagen ut och ja, där i badet är det bajs. Då, medans storebror satt på toaletten och gjorde 2an, så passade han på att tömma sig i badet. Jag kunde inte göra annat än att skratta, dels för att han såg så rolig ut där han satt på badkarskanten och dels för det komiska i det hela. Vi fick helt enkelt tömma upp ett nytt bad och börja om på nytt med intvålning och rubbet.

Nu sover i alla fall killarna och Nini har kommit hem. Är trött som sjutton och ska lägga mig tidigt ikväll, känner att jag behöver sova ut!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0