Gutter och filmkväll!

Jag hämtade Kallemann och Herman från skolan idag. När vi kom hem så lekte vi i Hermans säng som vi förvandlat till ett tält. Min geniala idé som jag kom på igårkvällst när jag skulle lägga Herman å han inte ville. han stod och stortjöt och var helt oresonlig tills jag kom på tältidén. Då klättrade han självmant upp i sängen! VICTORY!! =P

Lite bilder från "tältet":

     

Om sisädär en 20 minuter kommer Carro, Caroline och Sara hit. Jag har varit duktig och gjort iordning chips, dipp, gurk- och morotsstavar och godis! Ska bli mumma!! =)


Römme är gräddfil.. Så fult! =)

 

Hittade nånting skoj när jag kikade i bokhyllan i hallen uppe. En bok om Kamasutra.. *hihi* Att den boken står brevid Snorre var juh bara så skoj.. =P

image430

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0