Huk!

Det vart Brokeback Mountain. Grät en liten skvätt där på slutet, så oväntat.... =P För att bli på glatt humör igen efter filmen tog jag mig en promenad ner till vackra Huk. Jag satte mig på en klippa, tittade på den vackra utsikten och lyssnade på lite bra musik från min MP3. Plockade några snäckor och sedan gick jag hem igen. Var väl borta sisådär en timme. Måste skärpa mig och ta med mig kameran nästa gång! Det är juh så otroligt vackert där! Speciellt de dagar då solen är framme!

Nu kommer barnen om ca 40 minuter - en timme. Idag ska vi äta köttbullar från Sverige, gjorda utav min pappa! =) Jag tog även fram en låda med hummer, vet inte om det är meningen att vi ska äta dem imorgon. Antat det, det tar väl ett bra tag för de där rackarna att tina tänker jag... =P

Imorgon ska jag, Caroline, Carro, Sara och kanske Bygdöy-Sara kolla på film här. Ska bli mysigt! Tänkte ta en tripp till affären imorgon coh shoppa lite dricka och godis! Mumma!! =)

Verkligen lätt att minnas namnen på dem jag umgås med... Carolin, Caroline, Sara och Sara! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å Madde! Jag saknar dig så mycket! Verkligen jätte jättemycket!

2007-11-15 @ 19:48:04
Postat av: Madde

Saknar dig med Lisa!! Får se till att ses när jag kommer hem i Jul igen! =) =)

2007-11-16 @ 09:19:37
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0