Lördagen!

Okej, då ska jag ta tag i att blogga om lördagen!

Mitt barnvaktspass började ungefär kvart över 5 då jag och Kallemann i en bil och NIni och Herman i en annan åkte till barnens mormors hus där vi skulle tillbringa natten. Varken mormor eller morfar var hemma, de var bortresta, så vi hade hela huset för oss själva. När vi kom fram märkte vi att mormor inte hade lagt fram sängkläder vilket betydde att jag måste åka hem och hämta mina sängkläder innan jag och barnen åkte till McDonalds och käkade. När vi hade ätit och kommit till huset så var klcokan ganska mycket så jag stoppade barnen i ett bad på en gång. Efter badet och när pyjamasen var på och tänderna borstade så var dte läggdags. Pojkarna skulle sova i samma rum och det tyckte de var kul, det vart lite stökigt ett tag men efter att jag berättat en saga och sjungit lite så somnade de faktiskt. Jag lade mig då och läste lite sedan somnade jag relativt tidigt. Jag sov oroligt och vaknade några gånger då jag drömt att barnen vaknat. Det var som tur var bara drömmar, för barnen sov som små änglar hela natten. Halv 7 på morgonen (en SÖNDAG?!?) kom Kallemann in till mig och frågade om dte var morgon. Jag sa åt honom att gå och lägga sig en stund till. Han gick in till sig igen men istället för att lägga sig så väckte han sin lillebror istället. Jag stationerade då pojkarna framför Disney Channel, jag prisar verkligen barnTV!! Jag gick och la mig i sängen igen och myste ett liutet tag innan jag klev upp och ordnade frukost. efter frukosten vart det lite mer barnTV och musikpoppning. När de klätt på sig gick viu till en barnehage som fanns i närheten och lekte bra länge. De hade superskoj och underhöll sig själva väldigt bra. Vid 13 tiden kom vi hem, då var Nini ute i trädgården medan Kristian var inne i huset och spelade Evanescense (stavning?) på väldigt hög volym. Hade inte riktigt förväntat mig att han, en 45årig 2 barns far, skulle poppa musik på det sättet.. =P Deras städhjälp Shella var också där och gjorde huset fint igen efter den stora festen.

Lördagen gick alltså riktigt bra, har juh varit lite nervös men det var helt i onödan. =)

       
Riktigt fint och stort hus!

 
Vacker utsikt!!

image397
Bänkade framför Disney Channel! =)

image398
Herman med ansiktsmålning! =)

image399
Tycker den här bilden är så häftig på Herman! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0