Oh yeah!

image402
Ser detta gott ut eller vad?!
Yoghurt, müsli, banan och granatäpple! MUMMA!

Jag har precis tagit den första tuggan från den där tallriken. Mycket gott kan jag lova! Jag och Sara har varit på spinning nu på morgonen och det gick faktiskt ganska bra. Över mina förväntningar. Jag är verkligen ingen spinningmänniska, jag tycker dte är fruktansvärt jobbigt och tråkigt men idag gick det an. Det är juh bara att inse att det är väldigt bra träning. Efter träningen gick vi till ICA och handlade lite mat och sedan åkte vi hem. Hade sådan lyx att jag hade bil idag. Både Nini och Kristian är borta idag så jag och Sara levererade Hermasn imorse och åkte sedan direkt till träningen. Så skönt att slippa bussen å kånka på matkassarna. Ska verkligen bli så underbart att få hit min bil så man kan åka som man vill utan att anpassa sig efter bussar, tunnelbanor och trikken (spårvagnen).  

Nini blir borta hela dagen så jag ska åka till Hermans barnehage vid halv 4 för det är utställning och fika där idag sedan åker vi och hämtar Kallemann och sen är det matdags. Trodde det skulle bli bara jag och Herman ikväll för Kallemann skulle egentligen till en kompis med kompisen blev sjuk *attans*. Det gäller att vila upp sig nu innan man ska åka iväg. Se till att man överlever kvällen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0