Polkagrisar!

Idag har vi packat polkagrisar på praktikantträffen. Det är julbasar i slutet av november och då ska de säljas. Var riktigt skoj faktiskt, och gott... *hehehe*



Idag har varit agnska så lik de flesta andra dagar här på Bygdöy. Fast imorse var det lite jobbigt. Herman var väldigt trött och på dåligt humör, han grät över dte mesta som han kunde komma på. Fel bröd, fel pålägg, fel tröja mm! Å Kalleman var på bus och bråkhumör och kunde inte göra någonting själv. Fick hålla i honom och klä på honom, annars brukar han göra det själv. En aning jobbigt...

När barnen åkt så startade jag den första tvättmaskinen. Vid 12 åkte jag och Sara hem till henne för att försöka få igång hennes intyernet, vi lyckades inte. Å den killen vi skulle ringa för att få hjälp av fick vi inte tag i. Bara hans sekreterare som enbart verkade påpeka att vi uttalade hans namn fel. Sorry då, med heter man Ketil får man nog ta några felsägningar... =P
Vi gav upp internet och åkte och handlade och tränade istället.

Sedan vart det mera tvättning för min del. Städhjälpen Shella var här idag och idag var det "byta-sängkläder-dag" så dte var en massa tvätt. Passade på att byta mina sängkläder med!!!

När NIni och pojkarna kom hem igen så var Kalleman på lika bråkigt humör som på morgonen. De vart väääldigt sena till fotbollsträningen men men... Hoppas han är på bättre humör imorgonbitti!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Prison Break, dte blir en tidig kväll idag med. Så sjukt trött ikväll!
*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0