Va?! Hur?!

Startade en tvättmaskin nyss och tänkte väl inte så mycket mer på det. Vikte lite kläder och när jag skulle gå ut ut tvättstugan ser jag att det står att det är 2 timmar och 30 minuter kvar av tvättiden och att alla tillvalsknappar lyser.. Jag skulle juh bara ha förtvätt som tillval, fattar ingenting! Hur har jag lyckats med detta?! Aja, det blir nog rent i alla fall.. =P *hehe*



Helt slut idag, Nini med. Vi har gäspat ikapp nu ikväll. Till middag åt vi fiskekakor och de här var faktiskt riktigt goda. Sedan vart det blåbärspaj till dessert, fanns kvar sedan i lördags! =) GOTT! Nini håller på att bada och lägga pojkarna nu, skönt att jag slapp dte ikväll. Tog mycket hellre disken och lite tvätt istället.

På förmiddagen idag kom Sara över och vi bakade scones, ovanligt med scones va?! *haha* Riktigt trevligt att ha någon att prata med. Imorgon ska vi gå på spinnong, OMG! Jag gillar INTE spinning men går väl för Saras skull.. Jag anser att spinning är träningen från helvetet, så sjukt jobbigt! Tur att det "bara" är i 40 minuter. Kommer vara helt död sedan.


Varför ser de så glada ut på bilden? Det är juh asjobbigt!!


Kommentarer
Postat av: AKP

hehe din lilla Sconesbrud :P

2007-11-05 @ 20:20:56
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0