Andra dagen klar!

Då var andra dagen avklarad och idag har allt gått så himla bra! Bara två dispyter, den vid frukost åsså hade jag lite problem när gutterna badade. Kalleman ville inte kliva upp före Herman och Herman ville inte att jag skulle plocka upp honom så Nini fick hjälpa till! Men sen gick det bra. Jag läste gonattsaga för Kalleman, Pettsson och Findus fast här heter han Pettersen. Det gick mycket bättre än när jag var här på besök förut och läste en svår nattbok med norska rim. Mycket lättare att läsa när man vet vad boken handlar om, det var Pettsson och rävjakten. Har väldigt svårt för ett ord på norska, tue som betyder tråd/rep. Tror det heter tue. Men som tur var så hjälpte Kalleman mig på de svåra orden.

image332

Ikväll är det Grey's anatomy här i Norge. Problemet är bara att de ligger efter oss. De är också på säsong 3 men på avsnitt 10, på onsdag visas avsnitt 17 i Sverige.. *SUCK*
TUR i alla fall att jag hann se de 3 "mest spännande" avsnitten innan jag stack hit till Norge.
Men men, bättre än ingenting!!

image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0