Arbetslös?

Nej, inte är jag arbetslös riktigt, men det känns lite konstigt att jag igår jobbade mitt sista arbetspass, kanske någonsin, på macken...



Jag är lixom uppfödd på den där bensinstationen eftersom mina föräldrar ägde den fram tills förra året. Jag har stått där å knappat sedan jag var typ 4 år, "Vilken knapp ska jag trycka på pappa?!" och det blev såklart så att jag började jobba där. Först lov och vissa helger eftersom jag gick i skolan. Det började jag med när jag gick i 7 an. Sen avancerade det till alla lov och varannan helg när jag gick i gymnasiet och efter studenten fick jag fast anställning. Jag kommer faktiskt sakna den där macken, den har varit en stor del av min uppväxt. Dels är dte lättare att lämna det bakom sig eftersom mamma och pappa inte äger den längre, de är nu pensionärer.

Jag har fortfarande inte insett att om bara 3 dagar flyttar jag till Norge. Ska och packa en massa saker idag, jag har letat fram 2 stora resväskor. Tur att mamma och pappa ska skjutsa ner mig för annars har det blivit jobbigt att släpa allt på tåg.. =//

Det som känns superbra är att jag redan pratat med några tjejer som är därnere. En tjej som bor på samma ställe som jag, Bygdö. Perfekt lixom! =) Känns lite tryggt!

Kommentarer
Postat av: AKP

Pirrigt, men skoj ändå :))
Hoppas du kommer blogga massa därifrån oxå :))

2007-10-10 @ 11:51:46
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0