God morgon!

Vart så förvånad när jag vaknade nyss. Var tvärsäker på att nu är klockan 8 eller ännu tidigare, för jag vaknade av att Herman grät, dvs de var i köket och höll på att spise frukost. Men klockn var juh nästan halv 10! Skööönt! Behövde verkligen en sovmorgon idag, gick och la mig 11 igår så egentligen har jag sovit alldeles för mycket. Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och gå på step passet som är klockan 11. Går en buss 10:35 å det skulle jag juh hinna. Men jga vet inte om jag orkar, fast dte är klart, vad ska jag annars göra?! Har juh hela dagen ledig och inga planer. Ska kanske kolla på film med Sara ikväll men det är en hel dag tills dess. Skulle vara skönt att träna lite å få lite endorfinrusch! *humn* Inte så svårt val egentligen men jag är juh rätt lat... Å det är juh faktiskt lördag morgon.. Hur ska jag göra...
16:45 är det ELEXIA power, typ bodu pump, men det vet jag att jag är för lat för att gå på för då är det eftermiddag å då kommer det aldrig att funka för mig att få mig ut dit. Det är nu eller aldrig!
Nu går jag upp och äter lite frukost så får jag bestämma mig under den!

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0