Näe?!

Holy shit!!

Hur f*****n ska jag kunna klara mig en hel vecka innan det är Grey's anatomy igen?! HUR kan de göra såhär mot oss tittare? Hon kan juh bara inte DÖ?!
Och HUR lyckas de få mig att gråta av sorg och lycka samtidigt?! Först asledsen där när man såg Meredith sjunka ner i djupet och när hon var på sjukhuset åsså vips grät jag för att Izzie fick komma tillbaka "på riktigt" igen. 
Å jag som redan är asförkyld vilket innebär att det rinner både snor och tårar redan innan, hur tror ni jag ser ut nu? 

Like I said, disappearances happen. Pain... goes phantom. Blood... stops running. People... people fade away. There's more I have to say. So much more. But... I've disappeared... 

image305

Kommentarer
Postat av: Pillis

de är dåligt att snyggaste killen i serien inte få vara med på bilden...Alex Karev...så het ;P

2007-10-08 @ 22:28:42
URL: http://www.nogg.se/pillz
Postat av: Madde

Ja, varför är inte han med?! Har jag inte ens sett...

2007-10-09 @ 10:21:22
URL: http://bangboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0