Nervös!

Nu är jag nervös kan jag lova!

Klockan 4 slutar Karl Kristian i skola, då ska jag och Nini åka och hämta honom. Sen stannar Nini i skolan för det är utvecklingssamtal för henne och Kristian (pappan) med läraren. Då ska jag (jag!!!) åka med Kalleman i baksätet till Hermans barnehage som jag är väääldigt osäker på vart den ligger, hämta honom sedan köra hem till Bygdö. Barnen går i skola och barnehage på Snaröya som är en bra bit härifrån, HUR ska jag hitta! Själv hade det väl varit lugnt, då hade jag kunnat snuarra runt å åkt lite fel mm men med två barn i baksäter!! HUR HUR HUR?!
Hoppas att jag kan ta Kristians bils om det är GPS i men så blir det väl inte tänker jag.. *biter på naglarna*

Som sagt, nervös....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0