Promenad!

image329

På förmiddagen så tog jag mig en liten (rätt lång) promenad. Gick först ner till hamnen och jag vart ganska förvånad för det var inte där jag trodde jag skulle hamna, men som sagt så är inte mitt lokalsinne det bästa som finns... Har juh bara åkt bil med Nini förut så det är inte så lätt kan jag lova. Men dte var inte fyskam att få se hamnen heller, riktigt fint var det där! Sedan gick jag tillbaka och tänkte gå till Huk och sedan till mataffären men jag lyckades gå fel igen.. Som tur är hittade jag tillbaka till huset så jag gick in en sväng, var riktigt varm så jag behövde ta mig ett glas vatten och kika på kartan hur jag skulle gå. När jag provade igen så lyckades jag! Jag hittade mataffären! Jag var riktigt glad för det faktiskt, jag var lite småsugen på nått igårkvällst och alklt jag hade var en burk med syltetöj (sylt), ris och spegetti.. Njaaa.....

image330
Hamnen!

Jag har också hunnit med att filma en demonstration av hur man använder FOOD WAST DISPOSEen. *hehe* Har man tråkigt så har man.... =P

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=11338

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj vad kul. Hälsa henne från mig. Å hälsa Eirik, Sverre, Tove & Eigil oxå. Så hon bor i "min gamla" lägenhet då. Helt underbart här ute=) Guu saknar Oslo å Bygdöy. Kram

2007-10-16 @ 20:18:21
URL: http://fridahenningsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Spetalen-tjejen, har hon nån blogg eller Facebook. Vore kul å följa livet där=) Kram

2007-10-16 @ 20:28:52
URL: http://fridahenningsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0