Sara på besök!

Hämta barnen gick också superbra idag! Lurade Kalleman rejält, haha! Han brukar alltid vilja sitta kvar i bilen när jag gå och hämtar Herman på barnehagen. Har kommit på att han vill göra det eftersom han då kan hoppa fram till framsätet och ta pastiller, läkerol, som finns i handskfacket. Idag var jag en smartis och tog med mig läkerolaskarna när jag hämtade Herman. När vi kommer tillbaka till bilen och jag knäpper fast Herman frågar han om han kan få en pastill varav Kalleman totalt avslöjar sig själv genom att säga att de är slut. *HAHA* Gav dem en varsin pastill och Kalleman såg ut att skämmas lite..



Sedan när vi höll på att göra iordning middagen så hörde jag att dte knackade på dörren. det var Sara! Så hon stannacde och åt middag med oss sedan satt v i och kollade¨på lite bilder från i fredags. Skoj med lite besök! Efter middagen kom Kristian hem och Nini åkte iväg på möte. Nu låter det som det är halvt kaos uppe, vet inte om jag ska gå upp å hjälpa till för barnen borde vara i badet nu... Har lite kramp i magen så jag vet inte om jag vill gå upp. Väntar nog tills nån frågar om min hjälp. Är lite latis ikväll...

Kommentarer
Postat av: AKP

Ankbröstsallad? hmmm
ja de va fan i mig "De duu" de :P hehehe

2007-10-30 @ 19:30:33
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0