Sista kvällen i Sverige...

Jaha, då sitter man här, sista kvällen i Ljusdal.

Jag får alltid en sån konstig känsla i magen när jag ska göra nått, nervositet kanske?
Jag är orolig att jag glömt nått, vilket jag säkerligen gjort! Fast dte finns juh affärer i Oslo också.. =P
Jag vet inte vad jag ska skriva.. Känner sånt vemod just nu. Känns läskigt och nervöst att åka till ett helt nytt land, lämna tryggheten jag har här hemma men samtidigt känner jag att dte kommer gå superbra och att jag kommer ha "the time of my life"..

image319

Imorgon klockan 8 åker jag, mamma ovh pappa till Romsåsveien i Oslo där mammas släkting Wigdis bor. Där ska vi övernatta lördag - söndag. På söndagen åker vi vidare 20 minuter till Familjen Nergaard som jag ska vara hos. Där kommer dte att vara kalas för släkten eftersom båda pojkarna har fyllt år nyligen. Så jag kommer få träffa hela släkten första dan.. *pust*  

Hur ska jag kunna somna inatt?!?! =)

Kommentarer
Postat av: Aida

lycka till med allt!

2007-10-12 @ 23:00:51
URL: http://ghabby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0