We ain't gonna live forever!



Ikväll är det fest! =)
Den här veckan har gått så otroligt fort!!
Jag blir så laddad när jag hör den här låten. 4-ever med The Veronicas. Superbra att festa och träna till! =P
Om ni tycker er känna igen den så är den med i filmen "She's the man".

Familjen jag är hos är på födelsedagskalas hos en släkting ikväll så jag sitter och diggar musik från min MP3. Så skönt att få vara själv ett tag! Ska försöka hitta på nått gott att äta till middag med, funderar på att gå till affären en sväng och inhandla lite råvaror, finns inte så mycket i mitt kylskåp. Får juh visserligen ta saker från familjens kylskåp men jag tror faktiskt inte att det finns nått som jag vill ha där heller...
Ska verkligen bli så skoj att parta ikväll. Vi blir inte så många, några tjejer. Kul att lära känna ännu fler! =)

Ha så himla skoj ni hemma i Ljusdal som har Exte World Cup nu i helgen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket :)
Hoppas du hade en bra Fredagkväll!

2007-10-26 @ 21:38:07
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0