YES YES YES!!!



I MADE IT!!

Morgonen idag har gått så superbra så det är helt otroligt! Barnen skötte sig galant och klockan 10 i 8 var alla klara. Man vart helt paff, "jaha, vad ska vi göra nu" lixom! Brukar i vanliga fall vara superstress och att man nästan får kasta på barnen jackor å skor å springa till bilen klcokan 10 över 8.
Levereringen gick också bra. Båda barnen är där de ska vara och det har inte runnit en endaste tår. Herman var på jättebra humör när jag lämnade honom i barnehagen. Vinkade i fönstret och ropade "Haaa deee", han är sååå söt! Älskar när han är på sånt strålande humör.

När jag kom hem kunde jag inte låta bli att ringa hem till mamma och berätta hur bra allt gått. Självförtroendet går verkligen upp i topp när man klarar något man är nervös för! =)

Snart ska jag gå till affären på Sjölyst och köpa sconesingredienser. Tar nog faktiskt bussen hem idag. Orka gå 30 minuter med matkassar, neeeeej tack!! Men först ska jag starta en tvättmasin!

Slutklämmen på detta inlägg får bli ett citat från Herman...
"Haaa deee!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0